Mobilen

Jag kommer fortsättningsvis bara att publicera inlägg via telefonen. Detta kommer leda till fortsatt korta inlägg men troligtvis lite fler och bättre inlägg med mer fokus på vardagen och välmående. 

Senaste projektet jag har tagit på mig är att jag har gått med i ett program för att köra fyra veckor vego-kost, veganskt. Detta för min egen skull då jag aldrig mått så bra som senast vi åt helt vegetariskt samt för familjens skull då min fru har stora problem med sin mage. Jag tror verkligen på det här och hoppas det skall ge mig verktyg för att kunna fortsätta på heltid sedan.

Nu skall jag klä på mini och gå ut på lite äventyr i det tråkiga vinterlandskap vi har nu för tiden.

Hare! 

Kommentera

